16.05.15. Noen vannbilder i fotoutfordringen som “Frodith” la ut på sin blogg :)

Ja, hva skal en velge som bilder her med temaet vann. Jo, jeg kan da alltids bruke de “vannplaskbildene” av ender som jeg også viste for noen få dager siden. Disse bildene er tatt da fotoklubben min hadde “Fotomaraton”på Straumen, Inderøy i Nord-Trøndelag.  En får tildelt temaer og så får en 2 – 3 timer på å gå rundt og fotografere.  De to bilder jeg her viser fikk delt andreplass med hverandre i teamaet bevegelse.

 

Så har vi dette svart – / hvitbildet av ender fra Straumen, Inderøy – Nord-Trøndelag “Andeplask”


 

 

Dette fotoet viser ender i bevegelse i sjøen, har kalt bildet “Lurveleven i Andeby”, he-he !

#foto  #photo  #fotografi  #photography  #bilde  #picture  #natur  #nature  #Norge  #Norway  #and  #fugl  #bird  #sjø  #sea  #artig  #plask


  

6 kommentarer
    1. Herlig med litt vann i bevegelse 🙂 Det var det i mitt også i dag 🙂 Og det er gøy å finne nye måter å se vann på 🙂 Likte det øverste ditt veldig godt 🙂 Jeg er veldig svak for fuglebilder også 🙂

    2. frodith: Tusen takk! Ja, jeg var akkurat innom bloggen din, stilig med fontenebilder ! Ja, valget mitt gikk til fotoer jeg nylig har hatt ut på bloggen fra fuglelivet i Straumen, inderøy i Nord – Trøndelag denne gang.

      Ha en alle tiders kveld !

    3. Kjempe stilige bilder og jeg kan se at du er en flink fotograf. Artig med sånne temaer. Mannen min driver med foto og har hatt utstillinger så han er flink. Jeg har akkurat invistert ikke nytt kamera nå så jeg må øve meg litt.
      Ha en riktig fin helg og 17 mai feiring der oppe igjen trivelige Trøndelag 🙂

    4. Takker for det! Å har du en mann som driver med foto og er flink, så kult 🙂 Jeg har bare hatt noen utstillinger gjennom Innherred fotoklubb til nå, aldri alene. Ja, jeg så “Olympusen” din, sikkert grei nok. Jeg kan ikke si annet da jeg ikke kjenner til merket godt nok. Dine fotoer ble i alle fall supre med nyervervelsen, så det var sikkert et godt valg !
      Ha en toppers 17 mai – helg du også nede i Sandefjord !

    5. Kjempefine..og veldig fint å se svart-hvitt bilder får en helt annen stemning :)) Du er flink med foto..og dette passet ypperlig til vann :)) God natt :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg