06.04.14.

Søndagsmodus med sein frokost i dag. Helgedager er ikke oppskrytt, jeg liker de mye. Min mann er allerede ut på sykkeltur, mens jeg holder på å forberede en tur ut i naturen med fotoapparatet. Med forberedelser så mener jeg lade batteriet i kameraet. Glemte jo selvfølgelig det i går kveld jeg. Uten batteri, ingen bilder. Er litt usikker på hvor turen går, men ønsker å gå litt også, få brukt kroppen.

Jeg inntok altså sein frokost i dag, som nevnt. For  noen dager siden fikk jeg tips fra en annen blogger om å bruke avokado under skinkepålegget. Kanskje et bedre tips enn å bruke min vante majones, om enn sikkert sunnere alternativ. Det smaker ikke så verst, synes det er godt jeg. Slik gjør du:

 

INGREDIENSER:  Knekkebrød (alle typer kan brukes), avokado, skinkepålegg, piffi krydder og agurk (sistnevnte er en smakssak, annen pynt kan brukes)

Avokado og piffi krydder på knekkebrødet

Ferdige knekkebrødblingser

Velbekomme !

 

#mat   #oppskrift   #pålegg  #avokado   #knekkebrød   #skinke  #krydder

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg