13.08.18. Frodith åpner sitt “skyggegalleri” i dag, se den fantastiske Peter-Pan-utstillingen!

Den fargerike bloggvenninnen min åpner i dag sin Peter-Pan-utstilling, kom inn og se da vel! Link til bloggen Frodith: http://frodith.blogg.no Om selve Peter-Pan-utstillingen kan du lese om her: http://frodith.blogg.no/1533369146_rets_peter_pan_utstilling_konkuranse_p_trappene_kom_inn_og_meld_deg_p.html 

Det blir garantert mange flotte fotoer av skygger i ulike settinger. Bli med og stem på den du liker best! Neste gang blir du med selv! Det kommer flere fotoutfordringer og emner, hold deg klar når Frodith inviterer til galleri! Det er dagens oppfordring. Tar du den og går inn i galleriet?

 

Denne invitasjonen fikk jeg. Er den ikke fin?

 

Skyggeselfie

 

Skal du stemme?

 

#photochallenge #fotoutfordring #frodith #skygge #shadow #galleri #peterpan

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. frodith: Bedre sent enn aldri, kan en si, he-he 😉 Ja, det er da noen timer enda til avgjørelsen om hvem som vinner tas. Håper det kommer flere innom og stemmer! Jeg avla min stemme nå nettopp. Spennende! Klem <3

    2. MJmettejosteinsdatter: Hæhhh! Takk! Er inne først nå jeg, fordi jeg har vært på jobb, og senere spist middag, lest aviser og slappet av. Nå må jeg gå inn å se på andre blogger. spesielt Frodith sin, he-he! Ha en fin kveld du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg