15.02.18. Rød / Rosa er dagens farge

Ja, så er det duket for en utfordring igjen, en fotoutfordring. Ble akkurat nå klar over at natheless har en fargeutfordring på gang igjen. Nå er rød -/ rosafarger det skal være. Jeg har ikke greid å følge opp alle de utfordringer som til en hver tid svirrer der ute i “blogglivet”, men i dag gjør jeg det, selv om det er seint på kvelden. Jeg digger både rødt og rosa jeg, er veldig “jente-jente” da.

Rød- / rosa er det:

 

Ja, 80-tallslooken er på plass her. Jeg malte selv på BALL-merket som var så in på 80-tallet, på denne rosa T-skjorta. Slik så jeg ut på fellesbildet som var på plakaten til musikkteateret Festen, Klassefesten. Vi framførte dette på senhøsten før jul til stor suksess. Slik så vi altså ut på 80-tallet

 

Markjordbær, røde

 

Hentet fra TV-programmet bloggerne. Jeg er satt inn med hodet på damen i front her, så bildet er manulert. Det var noen arbeidskollegaer som gjorde det og brukte bildet på en fest vi hadde gjennom jobb, årlige nyttårsball. Rosabloggerne 🙂

 

Akkurat passe stekt, andekjøtt på nyttårsaftenen i år

 

Fra hagen, en rosebusk

 

Nye klær, mye rosa her

 

#foto #photo #bilde #picture #image #fotoutfordring #photochallenge ##utfordring #challenge #rosa #pink #rød #red

18 kommentarer
    1. fruensvilje.blogg .no: Ja, her ble det meget jentete og rosa. Jeg digger fargen rosa, men også rødt er en ildfull vakker farge. Godnattaklem <3

    2. Du kledde 80- tallslooken godt..kult :)) Også var det mye variert og fint i rødt og rosa her..Blir gøy å se deg i Bloggerne da..du passa godt i den sofaen..:)) Har vært med på et par dager av fargeutfordringa..man tar det som det passer seg :)) God natt <3

    3. annebe: 1000 takk Annebe! Husker du Ball-genserne? De var det hotteste på 80-tallet. Jeg skal ikke være med på TV nei, he-he. Dette var bare på moro. Men bildet fra TV-serien bloggerne som gikk for noen år siden ble manipulert og hent opp på det årlige nyttårsballet et år. Vi hadde temafest og temaet var Hollywood. De mente min blogg var litt kjendis og Hollywood. De andre arbeidskollegaene ble satt inn på kjente filmskuespillere osv. Artig det! Ble litt forskjellig her ja. Nei, er ikke med på alle utfordringer jeg heller, gjør som du er med når det passer seg slik. Godnattaklem <3

    4. Husker de, men hadde ikke selv.. 🙂 Skjønte det, leste at det var manipulert..regner med du er litt over målgruppa i bloggerne, men hadde jo vært gøy for oss bloggvenner at du var med da..hehe.. :)) Vi lagde også en del slike kort på jobben..i mange artige varianter.. Sov godt <3

    5. annebe: Synes du ikke at det burde bli et TV-program med bloggere over 40 år også? He-he! Det hadde vært tøft! Jeg tror innholdet da hadde vært litt mer interessant, i alle fall for oss. Artig med sprell igjennom jobb, en bør da sosialiseres utenom jobb også. <3

    6. Kjempestilig innlegg!!! Herlig med 80-tall og du som Rosablogger da! Flott dame du er! Glad du ble med. Ja, det er mange utfordringer her inne, men man får heldigvis velge selv hva man deltar i. Ha en vakker dag! 🙂

    7. natheless: Tusen takk snille deg! Ja, 80-tallsklær måtte plukkes fram i høst. Teaterkoret satte opp Klassefesten, og det var en reunion i nåtiden av elever fra 80-tallet. Vi bidro med sang og teater i skjønn forening. Mange la sine julebord hos oss med matbuffet og band / dans til slutt. Det med rosablogger var det arbeidskollegaer som fant på, men artig var det da. Ja, en får velge selv, det er flott. Noen har god tid til blogging, noen har mindre tid til det. En vakker kveld til deg også! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg