24.11.17. Hun her altså ;)

Ja, denne dama gitt, har blitt noe eldre. Dette bildet er tatt for over 30 år siden. Det bildet fant jeg fram da det skulle bli med i programbladet til den teaterproduksjonen jeg holder på med. Festen, Klassefesten er jo en reunion etter over 30 år, vel og merke på liksom.

Ellers lenge siden jeg tok en selfie nå. Så nå var det på tide å vise fram sjøla her, og si at hun ikke har forandret seg så mye siden sist. Et skikkelig nærbilde som sikkert gjør at bloggere der ute rykker ett skritt tilbake, he-he! Med det samme jeg har mikrofon på meg ønsker jeg dere alle som en ei riktig god helg! Det ble denne gang et ego-foto i sminket versjon, før jeg gå på scena og spiller Dordi fra Jentemafiaen. Det skjer i Lydhagen Studio i Verdal i kveld og lørdagskvelden denne helga, samt fredags- og lørdagskvelden neste helg. Det er i konseptet Festen, i år Klassefesten med Verdal Teaterkor Prima Vare. Det blir full energi og super forestilling, det kjenner jeg på meg. Billetter: http://www.kultar.no

Et hjertesukk til blogg.no / bloggmag.no / blogglisten.no : Når kommer kategorien teater (scene / skuespill) og kunst (maleri) eller kultur for den del? La denne under musikk, da det også er det. Eneste som forteller litt om hva det er jeg holder på med.

Men nå må jeg stikke for å rekke stemmeoppvarminga.

 

Et bilde tatt på tidlig 80-tall

 

Dagens utgave, klar for å gå på scena

 

 

#selfie #foto #photo #iphone #image #nærbilde #teater #sang #scene #Festen2017 #acting #music #singing #artig #amusing #entertainment #musikk 

8 kommentarer
    1. frodith: Tusen takk, Frodith! Ja, det er artig med tilbakeblikk. Nå er det vel en halv time til showet her starter. Kommer innom bloggen din senere i kveld. Er hjemme rundt kl. 22.40. Ha en fin kveld så lenge!

    2. natheless: Tusen takk gode du! Det e pause no førri 2.akt. Julebordsgjestan spisemat, tapasbufeet, men vi slappe av. Titter innom bloggen din senere i kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg