15.07.17. Frodith`s fotoutfordring på strak arm

Ja, nå er det ei stund siden jeg har vært innom blogglivet pga. travelhet. Jaggu har ikke min bloggvennine Frodith funnet på en ny fotoutfordring for sine venner her. Det er en sommer-foto-utfordring. Oppgavene ligger nederst her i dette blogginnlegget. Etter som dette er fotoutfordringens siste dag, blir det et innslag her på bloggen, men med 9 bilder fortløpende i innslaget. Fant da noen godbiter. Fotoarkivet mitt er jo rikholdig, så det er da ikke farlig.

 

Oppgaver i sommer – foto – utfordringa:

 

1. Blomster

(Min hage, en spesiell syrin)

 

2. Vann

(Risør, et vann fullt med nøkkeroser)

 

 

3. Bikini

(Varadero på Cuba)

 

4. Regn

(Å i Lofoten i regn)

5. Sol

(Solnedgang sett fra Børsåsen i Levanger)

 

 

6. Jordbær

(Slik mor her i huset pynter bløtkaken)

 

 

7. Skyer

(Skyer sett fra hjemmet mitt)

 

 

8. Is

(Is med banan spist på kaia på øya Hvar)

 

 

9. Insekt

(I fjellet ovenfor byen Makarska i Kroatia, en sommerfugl på lavendel)

 

Her ser dere oppgavene i utfordringa til Frodith:
 

 

 

#foto #photo #image #picture #nikon #utfordring #challenge #fotoutfordring #photochallenge #sommer #summer #Frodith

12 kommentarer
    1. Her hadde du flotte bilder til alle dagene :)) Greit å ha så mye bra bilder i arkivet..og hyggelig å bruke dem i slike fine utfordringer som Frodith har laget i stand <3<3

    2. annebe: Ja, tusen takk! Litt av hvert og velge i heldigvis. Jeg regner med at det er slik hos deg også, he-he 🙂 Artig med fotoutfordringene til Frodith, men verst at en ikke har kontroll på hvilke bilder hun plukker. Håper ikke bikinibildet forsvinner herfra og inn på galleriet til Frodith, he-he :)))

    3. Så herlig løst! ja jeg hadde nok hatt bilder til alle jeg også…sånn er det når man er fotogal…hihihi..Kjempe fine bilder og herlig bidrag!!

    4. Etdiktomdagen: Ja, med et nødskrik, he-he 🙂 Takk, takk, jeg tok mer eller mindre de jeg fant først. En god sommer til deg også!!! Klem <3

    5. Siv Svanem: Ja, det gikk da ikke så verst fort det. Da er jeg med i Frodith`s artige sommer-foto-utfordring. Den dama…….altså!
      Ha en fin kveld!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, takk, fikk det da til på tampen, he-he! Tenker nok at utvalget ditt er vel så stort som mitt ja, om ikke mye større. Ja, fotogal er nok ordet, som beskriver oss gærne kvinnfolk, tji-hi 🙂
      Ha en fin kveld du!

    7. Margrethe: Ja, tusen takk, det ble slik denne gangen. Vært sjelden innom i det siste, men jeg rakk det akkurat. Da ble alt på et brett.
      Ha en trivelig kveld! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg