17.06.17. Frodige Trøndelag

Nå har virkelig blomstringa tatt seg opp her i hagen. Rhododendron er meget vakkert. Det samme er syrintreet. Skal vedde på at alt har blomstret i fra seg sørpå i landet vårt. Det er jo store forskjeller. Vi har hatt noen varme dager i det siste, med solglimt her i Trøndelag. Innimellom litt regn. Liker ikke regnet så godt da, men jeg ser det har sin misjon. Aldri vært frodigere her, det jeg kan minnes.

 

Vakkert!

 


Her fra inngangspartiet oppe

 


Syrinblomstring. Min er helt spesiell

 


Et stort tre har det blitt

 


Liker så godt det rustikke slitte preget på denne ampelen og krukka inni

 


Syrinen er et vakkert tre, kan en slå fast

 


Rhododendron i blomstring

 


En retro blomsterpotte som ble med meg hjem fra Innherred Renovasjons Bruktbobutikk. Gjenbruk. Måtte sette ny opphengstråd i den, ellers fin uten skår av noe slag. En liten skatt dette. Jeg liker denne meget godt!!!

#hjem #home #hage #garden #blomstring #flowering #blomster #flower #rhododendron #syrin #frodig #vakkert #beautyful #gjenbruk #reuse

 

6 kommentarer
    1. Oijjj…den syrinen din var vakker!! ja det var alle de andre også..men den typen har jeg aldri sett før!! Nyydelige bilder!! Ha en flott ny dag!

    2. Så flotte bilder! Og den syrinen med to farger på blomsten var helt utrolig. Sånn har jeg ikke sett før. Rhododendron er vakker, og den lilla som blomstrer hos deg nå er i ferd med å avslutte sin blomstring her. Det er flott ute nå med alle de fargerike blomstene 🙂 – tross alt regnet vi har.

    3. margarites: Takker! Ja, helt spesiell. Jeg kjenner heller ingen andre som har maken. Det er vel avblomstret hos dere når det begynner her. Direkte vakkert! Vi har hatt regn vi også, men mye fint og varmt vær innimellom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg