20.04.17. Tilbakeblikk; akvarellmaling i påska, første del

Jeg er enda på prøvestadiet når det gjelder akvarellmalerier. Det er litt uforutsigbart materialer med disse fargene og blanding med vann. Det rinner nedover, du kan bare kontrollere det med å vri og vende på arket. Det hender jeg bruker sprutflaske med vann også. Det er jo det som gjør det spennende og artig om du oppnår noen gode mikser. Men det kan regelrett ende med at du må hive hele maleriet også.

Jobbuka er i gang og travle tider er det. Ikke mindre travelt på kveldstid.det begynte med korøvelse på denne mandagen (ja, på 2. påskedag), så på tirsdag var det først bursdag til noen i familien med pizza og kaker kl.16.00 og videre den kvelden dro jeg på fotoklubbmøte til klokken 20.30. Da hadde de andre fotoklubbmedlemmene allerede hatt noen timer med macrofotografering i ei blåveisli på Nesset i Levanger. Så i går på onsdag var jeg på datakurs for viderekommende og lærte excel-bruk. Det var lærerikt, aldri brukt det systemet jeg. Men tror jeg kommer til å bruke det mer etterhvert.

Ha ellers en fin kveld!  

Et av påskens “kunstverk”. Ikke rammet inn enda. Bare lagt en passeportouet over

 

Landskap med bygningsmasse

Nærbilde av gård. Muligens vil jeg flikke mer på det etterhvert med penselen

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg