08.03.17. Gratulerer med dagen alle KVINNER !

Gratulerer med dagen! I anledning dagen i dag som er Den Internasjonale Kvinnedagen har jeg plukket fram et lite fotoprosjekt jeg hadde i 2013, hvor jeg laget noen feministisk stilleben. Jeg fant fram et hvitt laken, et par høyhælte sko, sminke, noen klesplagg og diverse annet som finnes i en kvinnes hverdag. Så grupperte jeg det og tok fotografier av stillebenene. Det kan vel ikke bli mer kvinnelig enn dette på 8. mars. Passe rosa og dullete, he-he! Jeg mener vi trenger dagen, og det har jeg skrevet om i et annet blogginnlegg i dag. Nyt synet av skjønnhet, i alle fall for en kvinne.

 

 

 


 

 

 


 

 

                                Skal du markere dagen på noe vis?

 

#kvinnedagen #fotoprosjekt #photoproject #rosa #pink #sminke #makeup #klær #clothes #smykker #jewelry #image #bilde #picture #stilleben #stillife

  

10 kommentarer
    1. Flotte bilder!! og ja, det var virkelig mye kvinnelig over dette! Ha en god kveld! og nyt dagen!

    2. Tøffe bilder! Det blir vel ikke mer feminint og kvinnelig enn dette 🙂 Gårsdagen ble ikke markert her, men jeg vet at det skjedde noe i byen. Her ble det en helt vanlig dag. Nyt torsdagen 🙂

    3. margarites: Tusen takk, hyggelig! Nei, det tror jeg jaggu ikke, her er det rosa dill og dall. Greit nok hjemme også, men håper du feiret med noe godt til kaffen i alle fall, he-he.

      Ha en fin helg!

    4. Charlene N. Nedrum: Tusen takk, hyggelig! Beklager virkelig for sein tibakemelding, men har vært litt opptatt i det siste. Nå vil jeg besøke din blogg for å se litt på hvem du er.

      Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg