10.02.17 Frodith utfordrer igjen, her er hippieparet

Ja, så har Frodith sendt en invitasjon da. Hun er flink til å utfordre oss “vennebloggere” til å være med på det ene krumspringet etter det andre. Ikke alltid jeg følger opp da, men nå i dag, på fredag og helg, så falt jeg for fristelsen til å være litt leken og sprø. Her er min mann og jeg på en bursdag for noen år siden. Hippielook 😉 Under ser dere den hyggelige og forseggjorte innbydelsen, som Frodith lokket med. Mer har jeg ikke å si om den saken for snart må jeg avgårde på teaterscenen.

 


Meg og min mann på bursdag, i 60 – 70-tallsstil 
 

 

#samba #challenge #utfordring #utkledning #artig #gøy #Frodith

10 kommentarer
    1. Skikkelig kult bilde det der :)) Så du hadde vært ute på tur og kommet over “skumle “dyrespor også .. Kos deg på scenen og god helg <3

    2. Se her ja! Her var dere jammen kule!! hihihi… jeg har ikke kledd meg ut på lenge..men var i et selskap som vil kledde oss litt rart..får se om jeg finner det…hihihih. Flott bidrag!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk, ja her overgikk vi oss selv, he-he 😉 Får håpe du finner på noe. En rar hatt og noe sminke er vel nok, antageligvis. Artig å kle seg ut. Jeg gjemmer på mye artige klær og parykker, da jeg vil leke teater med evt. barnebarn etterhvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg