10.02.16. Siste dag i Frodith`s fotoutfordring er SVART, puhhh, for en reise :)

Det blir skikkelig moro å se alle de utvalgte bildene i galleriet til Frodith på lørdag. Nå er vi altså ved veis ende. Åtte dager og åtte farge-temaer. Mye tid er blitt brukt på å finne noe som omhandler temaet / fargen, så bruker en tid på å gå inn på andre blogger å se deres fotobidrag, så blir det lagt ved noen kommentarer her og der, så bør en høflig svare på de kommentarer du får og så får du flere bloggvenner. Artig! Men litt slitsomt når du er i jobb hver ukedag og på fritidsaktiviteter i tillegg.

I dag har jeg vært i elendig form. Føler meg noe feberhet, men har ikke målt noen temperatur. Samtidig har jeg småsmerter i hud + ledd. Liksom influensasymptomer. Jeg har vært forkjølet siden slutten av desember. Så satte jeg en vaksine for omtrent 1 uke siden. Jeg skal jo ut å reise nokså snart. Går og er utrolig trett. Jeg vil legge meg før klokken 22.00 i kveld, det er sikkert. Er sliten nå, så det skal bli utrolig godt med ferie. Gleder meg masse til litt varme, sol og strandliv 🙂

I dagens fotoutfordring har jeg valgt å legge ut et bilde av Røros kirke tatt sommeren 2014. Det var utrolig fin stemning i rundt 23.00 på kvelden. Hva er svartere enn silhuetter ?

 

#foto #photo #bilde #picture #stemning #atmosphere #kirke #church #Røroskirke #Røros #Norge #Norway #farge #colour #svart #black #silhuetter 

 

 

 

 

Nå er det bare å glede seg til lørdag, så får en se masse bidrag i galleriet til Frodith 🙂

17 kommentarer
    1. Nydelig bilde Tove! 🙂 Får håpe formen din blir bedre! 🙂 Og at du vil få en fin tur!
      Ønsker deg god bedring. <3 Klem til deg.

    2. Unni: Tusen takk, Unni! Ja, det håper jeg virkelig !!! Ikke artig å reise bort om ikke formen er god. Men satser på av avslapning og ferie gjør underverker 🙂

      <3 Klem 🙂

    3. Et nydelig bilde, av den flotte kirken :o)) Jeg gleder meg også til fotoutstillingen på lørdagen, for jeg har ikke orket å gå inn på alle bloggene for å kikke på utfordringsbildene. Er ikke hjemme fra jobb før klokka nærmer seg 18, og da er det ikke så mye energi igen når middagen er spist og ryddet bort.
      Ha en fortsatt fin kveld, og god bedring :o))

    4. Jeg krysser fingrene for deg! <3 Ta ekstra vare på deg selv nå, så skal du se formen blir bra, og energien kommer når du kommer til varmen! <3

    5. Vera Lynn: Takker så mye for utrolig hyggelig kommentar! Røros kirke er nydelig og spesielt om stemningen er god 🙂 Jeg har nok ikke vært innom alle jeg heller, men et godt utvalg blogger. Nei, en kan ikke være supermenneske heller, en trenger tid til andre ting også.

      Takk, ha en fin kveld du også, klem <3

    6. Etdiktomdagen: Takk, takk, kjære du! Spennende med silhuetter og de er jo svarte 🙂

      Nei, tror bare det er samme langvarige forkjølelsen som blusser opp av og til, liksom for å si; “jeg er her enda”, he-he 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg