09.02.16. Er rosablogger i dag, i alle fall rosa innslag i Frodith`s fotoutfordring

“Da tar vi den rosa sangen dere!” Et festlig reklameinnslag for noen år tilbake, surrer i hodet mitt. Jeg liker pastellfarger, også rosa. Ikke så skarp rosafarge som på bildene nedenfor her selvsagt. Jeg er ikke en slik jente som er veldig, veldig rosa……bare litt  🙂 

Fikk besøk av eldste sønnen i dag og ble derfor hjemme fra klubbmøte i Innherred fotoklubb i kveld. Visstnok årsmøte der. Det er lenge siden jeg har vært der, da det ikke har passet i det siste. Men i mars blir det, he-he. Desto koseligere med besøk av eldstemann. Vi har spist saltkjøtt og kålrotstappe for andre dagen på rad. Like godt i dag også, det er sikkert 🙂 Så har vi gjort unna kaffesup med sjokoladebiter til. Yngstemann jobber kveldsskift ved Kværner, så han er fraværende akkurat nå.

I morgen blir det bursdagsfeiring på Skogn, hos min svigerinne. Det blir rett etter arbeig og med varmmat, så da slipper vi middagsordning i morgen. Så blir det vel noen søte smaker etter dette til kaffen, vil jeg tro 🙂  

 

Besøkte Moods of Norway i Stryn sommeren 2014, og der stod denne rosa herligheten (grenser vel til cerise i farge)

Bling, bling med noe for oss jenter. Et innslag i gatebildet i Dublin i 2010 som jeg fotograferte

#foto #photo #bilde #picture #fotoutfordring #photochallenge #rosa #pink #fancy

8 kommentarer
    1. Det var den tøffeste traktoren jeg noen gang har sett!! Den var virkelig knall! 😉
      Kos deg videre med tirsdagskvelden! 🙂 Og alt det den har å by på videre!

    2. Ja den rosa traktoren er nok mye fotografert 😀 Stilig synes jeg 🙂 Den står her ute på FLØ også 🙂
      BLing bling 😀

    3. Jeg elsker jo rosa, og den traktoren er virkelig øyegodis for meg…. Bra bidrag til utfordringen :o)) Vet ikke om de har mange rosa traktorer eller om de flytter den rosa omkring. For et par år siden sto nemlig en på Strømmen Storsenter i Akershus.

    4. Vera Lynn: Takk! Jeg tror de har mange utgaver, fordi det er jo varemerket til Moods of Norway. De hadde i alle fall en i gull nede i Geiranger. Skikkelig koselige doninger, det er sikkert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg