05.02.16. På tredje dag velger jeg blått i fotoutfordringa :)

Etter å ha vært ute fra klokken 18.00 i kveld med noen arbeidskollegaer på italiensk restaurant i Verdal, Tra Amici Ristorante, har jeg endelig landet i sofahjørnet etter en lang arbeidsuke. Meget god treretters (hovedrett lam carre) med vin + kaffe avec. Ei skikkelig trivelig stund som endte med at jeg flira så min ikke vannfaste mascara rant utover, he-he :))) Så fint med så hyggelige kollegaer !!!

I kveld velger jeg et naturbilde fra i september fra Huldervatnet i Levanger, med både blått vann + blå himmel får det representere fargen blå på dag tre i Frodith`s fotoutfordring.

 

GOD HELG !

 

 

 

#foto #photo #bilde #picture #farge #colour #blå #blue #natur #nature #Huldervatnet #Levanger #Norge #Norway #vakkert #lovely

14 kommentarer

Siste innlegg