04.02.16. Dag to i fotoutfordringen til Frodith, tema RØD

RØD er dagens farge. Jeg er på dag 2. i Frodith`s fotoutfordring. Er glad jeg hadde denne røde kråkebollen liggende på harddisken ferdig til å bli tatt fram i lyset. Det er jo ikke farlig å hive seg med på slike fotoutfordringer, da jeg har flust opp med bilder liggende. Noen på harddisken på den bærbare PC`n og atter noen på en ekstern harddisk, back- up. Dessuten gjemmer jeg alle minnekort på fotoapparatet. Jeg kjøper alltid nye når ett er fullt.

Rødt er en utrolig eksotisk farge, synes jeg. Det første jeg assosierer med fargen rød, er en flamencodansende senorita i flammende rød kjole.Det er passion, erotikk og varme. Herlig!

PS! Så ender jeg opp med en kråkebolle, he-he !  

 

 

En rød kråkebolle

#foto #photo #bilde #picture #fotoutfordring #photochallenge #kråkebolle #urchin #sjø #sea #strand #beach #farge #colour #rød #red  

12 kommentarer
    1. Det var et flott bidrag :)) Alltid gøy å sjekke hva en har liggende av bilder fra før av :)) Artig å følge med på alle de fine bildene folk legger ut i denne utfordringa <3<3

    2. annebe: Takker hjerteligst! En får litt innblikk i ting som har ligget en stund, det er artig. Så får en sortert litt innimellom. Ja, det ser ut til at det blir masse forskjellige bilder. Mangfoldet er stort.

    3. Unni: Takker så mye! Hyggelig 🙂 Ja, jeg er nok i overkant redd for å miste bildene mine, så en kan aldri ha for mye back-up, synes jeg.

    4. Elin Slåen: Har du ikke? Tuller du? Enda jeg kan se fra dine bilder at du beveger deg mot sjø nedover svaberg med hundene. Kråkeboller lever i alle fall i sjøen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg