20.12.15. Jeg har ikke vunnet noe enda i julekalenderen min

Jeg har min egen julekalender, en FLAX-kalender. Men flaks har jeg altså enda ikke hatt, men har troa 🙂 Noen luker igjen. Kanskje det slår til på julaften. Det hadde vært fin julegave det! Det er artig med en slik kalender, så får en også fulgt med på hvilken dag det er og om en bør være litt stressa til jul, he-he. I disse travle førjulsdager kan det lett gå i stå med dager / datoer. Så har jeg ikke spist særlig med pepperkjeks enda. Men kommer til å kombinere et ostebord i jula med pepperkjeks. Jeg har hørt at det skal være så godt med blåmuggost og pepperkjeks, det skal prøves. Før jul går det mest i mandariner her, ellers prøver jeg å styre lysten til å pakke innpå med småkaker. Jeg har jo bakt noen sorter, men har nesten ikke smakt på noe enda. Heldigvis! Det er jo ikke før jul en skal rulle som en stor ball, regner med at det blir nok mat / desserter / nøtter / småkaker / godterier i jula. Da kan en like gjerne vise måtehold nå.

HA EI FIN SISTE FØRJULSTID?

Er du helt ferdig til jul? 

 

#julekalender #pepperkaker #førjul #jul #Christmas #trivelig #FLAX

6 kommentarer
    1. Åh den er så kjekk den kalenderen. Men enda kjekkere er det jo selvsagt når
      man har vinnerlykken med seg. Pleier aldri å ha det. Men du for krysse fingre
      & tær for at du vinner en premie 🙂 Lykke til og God jul til deg!! 🙂

    2. Margrethe: Ja, har hørt det ja, blir godt 🙂 Sikkert deilig det også. Her har vi litt igjen, og jula er jo enda ikke kommet, så det blir, det blir 🙂

    3. http://hevhodet.blogg.no/: Ja, har da troen, he-he! Hadde vært alle tiders julegave det. Noe skulle gått til et veldedig formål i så fall. Mer til Leger uten grenser, en organisasjon jeg forøvrig hadde kunne tenkt meg å støtte med arbeidskraft også 🙂
      God jul til deg også!

    4. En blir vel aldri helt ferdig:) Men jul blir det likevel:) Lykke til det er jo noen dager igjen å åpne kalenderen da:) Plutselig så sitter`n der:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg