10.11.15. Frodith drar i gang fotoutfordring – Dagens tema er “TO”

Så var det dag to av Frodiths fotoutfordring. Fort og galt er jeg nødt til å bare velge et bilde. Da tar et bilde fra en tur i høst til Skallen og Skalltjernet eller Skalltjønna som det heter på dialekt. At jeg må velge fort har å gjøre med at det er først nå jeg setter meg nedpå etter en lang arbeidsdag (kom hjem klokka 17.25), rask inntak av middag og så rett på sangøvelse gjennom “Vinsjan på kaia” / musikkteater til klokka 18.00. I dag velger jeg dette vannet på fjellet, da det ligger to flotte steiner i det. Det får bli mitt svar på utfordringen “TO”. Mer rekker jeg dessverre ikke i kveld 🙂 Ha en fiiiiiin morgendag!

 

 

 

 

#foto #photo #bilde #picture #natur #nature #fotoutfordring #photochallenge #Skalltjønna #Levanger #NordTrøndelag #Norge #Norway #tjern #lake #steiner #stones

8 kommentarer

Siste innlegg