27.09.15. Fotografering; her ligger hele ni fossebilder jeg ikke ble så verst fornøyd med

I dag har jeg vært på fjellet og holdt til nede ved to forskjellige fosser. Ikke bare jeg, min mann var med og holdt meg med lag. Jeg hadde med meg stativet og mitt Nikon D 5300. Det har gått med mye tid til “skruing” på fotoapparatet, lav lukkertid er et stikkord. Men vi har da rukket både kaffe + vaffel og båltenning. Ikke fare for skogbrann i alle fall, fordi det var meget vått i myra. Det duskregnet i hele dag, så jeg måtte til tider verne fotoapparatet mot regnet. Men til gjengjeld får en en høstprakt som er totalt vasket ren. Frisk i grønt, rødt, gult og oransje. Herlig å være ute uansett vær ! 

 

Her er fossebilder fra dagen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#foto #photo #fotografi #fotograf  #photography #bilde #picture #picoftheday #natur #nature #foss #waterfall #Verdal #Norge #Norway #høst #autumn #vær #weather #nydelig #beautyful

18 kommentarer

Siste innlegg