20.09.15. Stemningsbilder tatt i ruskevær

Jeg får tid til noen fotoer på bloggen også i kveld. Alle bilder er tatt i helga. Det går nesten ikke en dag uten at jeg tar bilder. Fotoapparatet er med meg hele tiden. Selv om vi farter en liten biltur for å spise eller annet, fotoapparatet følger med. Jeg har et Nikon D5300 og trives med det 🙂 I helga har vi hatt et ruskete høstvær med mye regn. Men innimellom glimter sola og lyset til. Da er det om å være på riktig sted til riktig tid, med fingeren på knipseknappen. Så her er noen fotoknips fra helga. Jeg har et dusinvis flotte bilder fra helga, men de tas frem ved en senere anledning 😉 Her er de du får se i dag.

 

Båthavna i Skogn, Levanger

 

Steinvikholmen skimtes fra Åsenfjorden

#foto #photo #fotografi #photography #lys #light #sol #sun #sky #bilde #picture #picoftheday #natur #nature #Åsenfjord #Norge #Norway #stemning #vær #weather #uvær #vakkert #beautyful

 

6 kommentarer

Siste innlegg