14.08.15. Se hva jeg fikk fra Frodith i fotoutfordringa

Tenk det ! Min mann hentet posten og sa: “Her er et brev fra din bloggvenninne”. Hadde nesten glemt det jeg. Fotoutfordringa og premiering. Vi vant til og med alle sammen. Et hjerte av gull har Frodith, det er sikkert ! Er det en som holder det hun lover, så er det Frodith. se, jeg fikk en liten sminkepung i lekre farger. Jeg har for anledningen, nei ikke bare for anledningen selvsagt, fylt den med riktig utstyr. Den blir fin å ta med på tur. Tusen takk kjære Frodith, du er nå så god !!!  Klem 🙂 

 

#frodith #fotoutfordring #premie #sminkepung #takk

6 kommentarer
    1. Koselig at den falt i smak 🙂 Dette er ikke dyre premier, for det var umulig med alle som var med 😀 Men det finnes mye fint av premier på TGR 🙂

    2. frodith: Ja, selvfølgelig ! Tenkte i de baner at, herregud, det må da bli dyrt til alle. Men tenkte at jeg ikke ville ødelegge gleden ved å gi med å kommentere akkurat det. TGR?

    3. Iselin Renée: Ja, ikke sant! Koselig med premie ?? Du er jo også flink til å ta bilder at du godt kan hive deg på en av utfordringene selv ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg