23.05.15. Frodith`s fotoutfordring, dag 7. GRØNN

Grønn er en flott farge. Det er naturens farge. Jeg har jo mange bilder i mitt fotoarkiv. Når jeg sier fotoarkiv, så har jeg bilder på en ekstern harddisk og i tillegg kjøper jeg alltid nye minnebrikker til fotoapparatet når det er fullt, så jeg har “backup” i minnebrikker jeg gjemmer også. En dag, forhåpentligvis i nær framtid vil jeg ta ut papirfotografier av de viktigste begivenheter eller lage egne fotobøker. Det vil jeg bli flinkere til. Men da bør jeg ha god tid, så når blir det…….

Her altså, “GRØNNE” bilder

 

En grønn seter nedenfor Dalsnibba i  Møre og Romsdalen. Idyllisk !

 

Her står jeg i grønt fjellandskap like overfor Geirangerfjorden, skimter fjorden langt der nede så vidt. Å ta en kikk utenfor kanten bak meg gir skikkelig sug i magen og en blir svimmel. Ikke for de med høydeskrekk

 

Dobbel hvitveis i grønn innpakning

 

#foto  #photo  #fotografi  #photography  #bilde  #picture  #natur  #nature  #Norge  #Norway  #Geiranger  #Dalsnibba  #vakkert  #grønn  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg