23.05.15. Frodiths fotoutfordring, litt på etterskudd, dag 6. UVANT SYNSVINKEL

Jeg er skikkelig glad i å fotografere og leter motiver både høyt og lavt. Så jeg har da ett og annet foto liggende som jeg har tatt fra “UVANTE SYNSVINKLER”.

 

Det første bildet jeg har her, har jeg tatt fra Dalsnibba og ned i Geirangerfjorden. Skulle neste tro det var tatt fra fly / helikopter, men jeg er altså på en topp. En bilferieferietur jeg og min mann var på i fjor sommer. På andre siden kan en se Ørneveien der den slynger seg ned til Geirangerfjorden


 

Her var vi da. Et meget flott fotoutkikkspunkt


 

Veien under toppen, biler blir som små prikker, tøft



Her et bilde fra ferietur til Rhodos i fjor. Et motiv av en båt jeg skimtet gjennom hullet i muren. Det ble en stilig innramming

 

Med fokus på føttene, eksotisk miljø


 

 

#foto  #photo  #fotografi  #photography  #bilde  #picture  #synsvinkel  #høyt  #lavt  #Norge  #Norway  #natur  #nature  #flott



4 kommentarer
    1. frodith: Takk for det ! Ja, begge bilder er fra ferietur på Rhodos i fjor 🙂 Når det gjelder fotografering, så er det å se detaljer og andre fotovinkler enn det normale. Det er da det blir stilig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg