17.05.15. Dag fire i Frodith`s vår-yre fotoutfordring, LATTER :)))

Denne fotoutfordringen med tema latter var ikke helt enkel. Derfor har jeg valgt å tolke det dit hen at kanskje vekker noen av disse “foto-krumspringene” mine latter hos noen, eller i alle fall et lite smil. Bedre kunne jeg ikke komme på. Kanskje jeg skulle bytte ut profilbildet mitt med noen av disse ansiktene, eller……………?

 

 

Slik kunne jeg jo alltid ha hatt profilbildet mitt, he-he 🙂

Skjev og skakk, nærmest dobbel

 

Flurehår og nokså lubben

 

Mmmmm, kake er godt

 

#latter  #fotoutfordring  #ego  #menneske  #artig  #uhøytidelig  #våryr  #gal  #crazy  #foto #photo

8 kommentarer
    1. Hi hi, så morsomt 🙂 Så også den nydelige utsikten du har på innlegg under her. Er det på Skogn? Selv er jeg fra Namsos området, men har studert i Levanger. Ha en riktig fin kveld 🙂

    2. Åse Helen: He-he! Ja, noe måtte jeg jo finne på når en blir utfordret. den utsikten du så er i mot Kværner på Verdal. Jeg er gift med skogning. Men bor på Mule eller Mulelia, midt i mellom Levanger og Verdal. Skogn er sør for Levanger. Artig at du har studert i Levanger, da kjenner du til stedet.

      Ha en flott uke, får jeg si, når kvelden snart er over nå 🙂

    3. dedicat: Takk for det ! Synes den fotoutfordringen var litt vrien, så måtte jo bare ta det nærmeste, meg selv.
      Nå har jeg litt problem med temaet hender, men kommer vel opp med noe, litt på overtid.
      Ha en fin dag !

      PS! Nå bør jeg kikke innom din blogg

    4. Veronica S: Ja takk ! Slik er nå jeg, he-he ! Nei, har nok vært i photoshoppen en tur ja. Det er morsomt å “leke” litt der. Da kan alt skje.

      Ha en fin pinsehelg !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg