03.05.15. Fotoer fra helga i spennende vær

Det ble stoppet opp og fotografert på “hjemovertur” fra bursdagsfeiring ut i Follafoss (Verran i Nord-Trøndelag) i går. Dette etter høye gaul fra meg i passasjersetet. “Derre bærre må æ ha bilde tå”, sa jeg. Min lydige sønn, denne gang var det sønnen som kjørte, og han adlød og stoppet opp. Min mann bruker også å være lydig, stort sett, he-he ! Når været var slik som det var i går, og kastet mystisk lys over vann, fjell og blåner, så var jeg fornøyd. Jeg fikk det jeg ville ha. Spennende bilder. Det er som jeg har sagt utallige ganger;  lyset “fanger øyeblikkene”. Det nytter ikke å vente så mye som ett sekund. En må bare ta bildet der og da. Slik er det bare !

 

PS! Beklager at datoer ble feil på de to forrige blogginnleggene. Det er jo allerede blitt 03.05.15.   🙂

 

Her sees fra stadioen i Beitstad sjøen og fjellene innover til Landsemvatnet og Malm, Verran i Nord – Trøndelag

 


 

 

Byger i mørkret


 

 

Uværsskyer + sol


 

 

Mære kirke i langt fredeligere vær. Dette ble tatt fra bil i fart, da jeg så hvordan sollyset skinte opp kirka på åsen. Det går an å ta fotoer i fart også, med litt flaks 😉

 

#foto  #photo  #fotografi  #photography  #bilde  #picture  #vær  #weather  #Norge  #Norway  #natur  #nature  #vakkert  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg