26.04.15. Maleri i akvarell har vært helgefritidsaktivitet i tillegg til mer

Allerede passerer vi 26.04.15. Tiden flyr som alltid. I går ble mamma 70 år, gratulerer, her fra bloggen også ! Hun hadde hatt en fin dag med mange venninner på besøk. Til helga skal familien feire henne i Follafoss. Ble litt utsatt da det er vanskelig å samle alle under samme tak på samme dag. Det gleder jeg meg til det. Hun holder seg jo superung, så mange turer hun går ute i naturen til forskjellige kasser hvor en kan skrive navnet inn. Tror ikke hun har vært sprekere enn hun er nå for tiden.

Nå i helga har jeg bedrevet akvarellmaling i tillegg til å være “sykepleier” for min eldste sønn som nylig ble operert i foten. Han har flyttet inn hos oss en periode nå. Bor jo vanligvis i Trondheim. Det var en planlagt operasjon da han lenge har gått med noe slitasje nede i ankelen. Jeg var på Orkdal Sykehus både torsdag og fredag. Tok feriedager fra jobb. Nei, har ikke gjort så mye annet enn å fryse ned ismatte og ta opp ismatte, som sykepleier. Det er noe sønnen bruker nå i starten rundt operasjonsstedet på foten. Ni uker på krykker og minus belastning på høyre fot. Setter ellers sprøyter i magen selv, mot blodpropp, noe som er vanlig prosedyre etter operasjoner. Ikke kjøre bil, ikke så greit å være singel da. Da er det greit å ha mamma`n, og flytte hjem for en periode, he-he !

Været blir jeg ikke klok på for tiden. Det varierer mellom fire årstider på en dag. Sol / varmt med fuglesang + sludd / snø + regn + vind og uling osv. og alt på en dag. Ja, ja, da er det godt med inneaktiviteter. I går og en liten stund i dag har jeg malt et akvarellmaleri. Jeg digger ugler, det er ålreite dyr. Synes de er såååååå søte med de kulerunde øynene. Så er de jo kloke. Her kommer helgens akvarell.

 

Uglemor

 

Underveis

 

#maling  #maleri  #painting  #akvarell  #streker  #farger  #colours  #ugle  #klok  #hobby  #fritidssyssel  #fritidsaktivitet  #koselig  #trivsel  #opplading

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg