29.03.15 Fotolek: vrengt sushibit i photoshop, normal jeg, he-he? :)

For en tid tilbake var temaet for Innherred fotoklubbs uhøytidelige konkurranse “MÅNEDENS BILDE” abstrakt. Da måtte jeg finne noe å “vrenge” på da i photoshop. Jeg prøvde masse rart. En sushibit har mange farger, og benyttet sjansen til å fotografere da jeg hadde sushi til middag en dag. Så prøvde jeg ut forskjellige filtre i photoshop. Det ble vel aldri til at jeg benyttet disse bildene i konkurransen. Hadde andre fotoer på lur også, men fikk da lekt meg litt. Slik ble resultatet:

 

Veldig forvrengt sushibit, abstrakt

En vanlig maki sushibit, før redigering

 

Litt forvrengt

 

Dus sushibit, meget abstrakt

For en kreativ sjel, passet det med noen velvalgte ord på “sushien”, he-he 🙂 Vakkert, synes jeg !

 

#foto  #photo  #fotografi  #photography  #photoshop  #bilde  #picture  #sushi  #photoshop  #abstrakt  #leke  #kreativ  #artig  #bliraldrivoksen

 



 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg