18.03.15. 1 års- jubileum for bloggen

I dag har jeg hatt en blogg i 1 år. Det synes jeg er fint. I min kommune, Levanger, blir jeg som regel blant de topp tre, om jeg legger ut et blogginnlegg. Blogginnlegget deles på facebook i tillegg. Jeg liker å skrive og selvsagt liker jeg å fotografere. Når det blir bursdager så blir det vel noen baketips også vil jeg tro. Så har jeg delt noen innslag fra hjemmet, interiør – og oppussingsbilder. Ellers har jeg delt oppskrifter og flere middager med dere lesere. Videre så har jeg delt mine interesser for kor og teater + at jeg har delt noen kunstneriske innslag med akvarellmaling. Noen nyttige tips om ting og tang + noen hageinnslag har jeg også delt. Men hagearbeid med såing og slikt holder jeg meg unna i år. I fjor ble det nesten ingen ting som kom ut av det jeg sådde, og det som kom ut, en klatreplante, klynget seg til de andre plantene , så det ble bare en stor floke, he-he ! Ellers så har bloggen dreid seg i hovedsak om hva jeg holder på med og hva jeg tenker. Jeg har aldri sendt reprise på noe jeg har lagt ut på bloggen. Som blogger er jeg nok ikke den ivrigste kommentatoren på andre blogger, og er nok heller ikke den som får mest tilbakemeldinger. Det er ikke fordi jeg ikke ser noe jeg ønsker å skryte av, si min mening om og legge inn kommentarer på, men tiden strekker ikke alltid til. Jeg jobber jo i full stilling og er på jobb fra 08.00 – 15.30 hver dag. Blir nok jeg holder på enda, og har det som hobby. For jeg har da aaaaaalt for lite hobbyer, he-he! NOT ! Men artig ………..

 

PS! Særdeles aktiv i dag, på 1 årsdagen 🙂

 

Tenner lys for 1 årsdag ! Sist jeg var hjemme hos mamma og pappa i Follafoss (Trøndelag) fikk jeg en bukett med kirsebærgrener. De spretter straks. Da blir det flere fotoer.

 

 

#blogg  #skrive  #fotografere  #bearbeide  #dele  #vindu  #hobby  #artig  #seertall  

 

2 kommentarer
    1. Gratulerer med jubileum 🙂 I April tror jeg har jeg har blogget et :)…jeg har tid nok, men sliter med vond nakke med for mye pc skriving jeg da…men syns det er så gøy at jeg blir nok å fortsette en stund 🙂 Jeg ser stadig innom bloggen din 🙂 Sov godt og fin uke videre:))

    2. annebe: Takker! Huff da, det hørtes ikke godt ut, med nakkeplagene. Ja, vi får følge med på hverandre vi som er omtrent like gamle og har blogget omtrent like lenge. Jeg er også innom din blogg 🙂 Gøy da !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg