18.03.15.

I helga som gikk var jeg mye ute med fotoapparatet, jeg elsker det 🙂 Om jeg har med meg fotoapparatet så merker jeg ikke at jeg beveger meg. Da kan jeg gå milevis. Fra motiv til motiv, for jeg ser motiv i alt. Kan vel ikke si det er hard trim, men en er nå ute i friskluft og en får beundret Norges vakre natur. Deilig ! Det blir litt som å ta fire skritt fremover og to skritt tilbake. Så om en regner på det blir jo turen mye lengre. En tar jo avstikkere hele tiden, he-he ! I helga hadde vi jo et nydelig vær. Her i Trøndelag er det vår nå. I lavlandet ikke noe snø. Hestehoven spretter og solen smiler. Her er noen fotoer som det oser varme og lys av. Det er jo nettopp lyset en fotograf jakter på. Synes jeg var heldig med lyset i disse tre bildene.

 

Kunne det bli noen annen tittel enn “LYS” på dette bildet

 

Dette fotoet har jeg speilvendt, ble bedre da. “Tomme flaggstenger”, enkelt og greit 🙂

 

“Ettermiddagssol”, nytt bilde fra samme sted

Ha en super vår !

 

#foto  #photo  #fotografi  #photography  #Norge  #Norway  #natur  #nature  #lys #light  #sol  #sun  #landskap  #landshape  #vakkert  #beautiful

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg