19.02.15. Et foto fra amatørfotografen – Noe vinter på høgda –

Etter som jeg digger å fotografere, og ofte drar ut i naturen på fotoutflukter på jakt etter lyset og flotte motiver, er det på tide med et foto for dagen. Jeg er nok snart tilbake i god gammeldags “bloggeform”, nå da jeg plutselig har fått bedre tid. Da måtte jeg jo bare dele et bilde med leserne. Dette bildet er tatt en dag det var litt ruskete vær og delvis null sikt innover i landskapet. Fotoet er tatt på Støreshøgda i Skogn, Levanger. Nord-Trøndelag for dere som ikke er så kjent her i distriktet. På den høgda står det en trerekke som jeg ofte finner tilbake til. Et flott fotomotiv i skiftende årstid, lys, vær og stemning. Så står det en furu der som ligner veldig på den furua som finnes bak på fyrstikkeska, særlig om en ser den fra en viss vinkel. Vakkert !

 

Her kommer altså; – Noe vinter på høgda –

 

 

#foto  #photo  #fotografi  #photography  #landskap  #landshape  #Norge  #Norway  #natur  #nature  #tre  #vær  #vakkert      

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg