14.02.15. Noen fotoer i anledning dagen – HAPPY VALENTINE –

Å feire Valentines Day er ikke en skikk jeg har et supert forhold til. Men det er da hyggelig å kunne gi sin kjære litt oppmerksomhet i hverdagen. For noen år tilbake eksperimenterte jeg litt med lys og ulike stillebein i forhold til denne dagen, så fikk jeg tatt noen bilder av det. Fotoene jeg vil vise i dag kommer fra dette eksperimentet + at jeg har lagt med et bilde som også passer på dagen, som har vært Innherred fotoklubbs presentasjon i årboka til NSFF (Norsk Selskap For Fotografi).

Ellers dagen i dag, jo den er viet teater om litt. Det er “Vinsjan på kaia” igjen med Verdal teaterlag. Har nå bare denne i kveld og to forestillinger i morgen. Det har vært en suksess. Artig ! Men når jeg kommer hjem har jeg et stort sushibrett stående, så vil det bli litt vin og hygge med min mann.

 

Lys, rose og hjerte

Rød rose og hjerte

 

Denne lysåpningen åpenbarte seg bak isen i Tennforsen i Sverige, et hjerte

 

#foto #photo  #fotografi  #photography  #Valentine  #kjærlighet  #hjerte  #rød  #rose  #stillebein  #romantisk

 

2 kommentarer
    1. Nydelige bilder som passer fint på denne dagen :)..jeg har heller ikke noe spesielt forhold til valentinsdagen…men alltid hyggelig å gi oppmerksomhet til de en er glad i 🙂 Ha en koselig kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg