11.02.15. Foto for kvelden / Delt førsteplass i Innherred fotoklubbs konkurranse, månedens bilde

I kveld vil jeg legge ut et foto som fikk delt førsteplass ved Innherred fotoklubbs uhøytidelige fotokonkurranse som går hver måned. Vi hadde klubbmøte med årsmøte i går kveld.  I klubbmøter bruker vi å stemme over månedens bilde. Denne gangen var gitt oppgave på forhånd, altså temaet; “TRE”. Fotoet jeg tok er fra i høst, da jeg var nede på Rinnleiret ved badeplassen på Levangersiden av området. Det var en ettermiddag med tykk tåke og fuktig luft. Så fikk vi tolke fotooppgaven fritt. I går kveld kåret vi også vinneren av alle de 10 måneder i året konkurransen går, altså sammenlagtseieren. Sammenlagtseieren gikk til en mann som er superflink og kreativ til å få frem det beste i fotoet. Han fikk et gavekort ved Japan Foto i Trondheim for bragden på 800 kr. I går etter årsmøtet fikk jeg tulipaner fra styret og klubbens medlemmer for to år som leder i klubben. Det har vært ei fin tid og kjekt, men samtidig skal det bli godt å gi “roret” videre til flinke menn og kvinner i det nye styret. De har min aller største tillit. Det blir bra for fortsettelsen. Det er alltid morsomt og vinne en konkurranse. Nå vurderer jeg å levere noe bilder i internasjonale konkurranser og Norgesmesterskapet.

I kveld har jeg spilt teater i stykket “Vinsjan på kaia”med Verdal Teaterlag, nok en super kveld på “pøbben”, men nok av godt drikke og skikkelig lagånd. Det gikk da like bra som før. Skikkelig trykk og flott publikum. Inne i vår siste spilleuke for nå, men det kan godt hende det kommer flere versjoner av denne suksessen som har hatt godt over 13000 publikummere. UTROLIG GLEDELIG !!!

Men nå skal jeg lene meg tilbake i sofakroken å bare kose meg for ei stund. I morgen er nok en arbeidsdag. Den blir sikkert fin, med akkurat passe med utfordringer  🙂

 

Her kommer bildet; “TRE SAUER UNDER TRE”  (Altså godt innenfor oppgaven “TRE”:

 

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg