26.12.14. Nærområdet og vær

I går og i natt har det snødd mye, tror det er bortimot 40 cm. “topping” med snø oppe på altanrekkverket her, som har falt siden i går. Endelig ble det litt julestemning i Trøndelag. Alt blir jo så mye lysere og triveligere med snø. Det er noe hersk med snømåking, men alt det andre snøen gir av trivsel, er supert !

Jeg bor i et byggefelt med rundt 15 hus, og det ligger vakkert til i naturen mellom Levanger og Verdal. Det heter Mulelia her. Fra hjemmet mitt er det et kvarter med bil i begge retninger, så kommer jeg enten  til Levanger eller til Verdal. Det snakkes om sammenslåing av de to kommuner. Blir det noe av dette, bor jeg jo mitt i sentrum. Skal se julegrana blir tent på “torget i Mulelia”, he-he !

 

Vakkert vinterlandskap utenfor døren her, vi har flott utsikt

 

Nabo til høyre

 

Kværner rett fram, snø i lufta

 

Snøkav i Trøndelag


 

#foto  #photo  #fotografi  #photography  #vinter  #winter  #jul  #christmas  #natur  #nature  #Norge  #Norway   #vinterland #winterland  #vær  #weather #himmel  #sky  #vakkert  #beautyful  #nabolag  #neightborhoods 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg