26.12.14. Romjulsdrøm = total avslapning i hjemmet

I dag lå jeg superlenge, var våken i 08.30-tiden, men tenkte at det er da for tidlig å stå opp, så sovnet jeg igjen inntil klokka var 10.30. Etter dette spilte jeg wordfeud på iphone og så over nyheter der, så først kl. 11.15 rotet jeg meg opp. Det er jo kjempegodt å ha tid til å “surre” litt om morgenen. Første morgenen på lenge at jeg ikke har noe program.

Jo, jeg hadde lovet en venninne og stikke innom på en kaffesup, så det gjorde jeg etter frokost / lunsj. Det var trivelig. På seinettermiddagen laget jeg tradisjonell taco, og det er jo fredag i dag, så da passet det jo fint. Blir litt lei tradisjonell julemat, så må “bryte” med noe mer normalt innimellom. I morgen blir det trolig kveite med selvlaget fiskesuppe til. Det gleder jeg meg på, fordi jeg er superglad i fisk. Synes det er litt lettere mat, sitter ikke så “tungt” i magen, he-he !

Ellers er svigerfar syk for tiden, blir jo 90 år neste år han. Svigermor brakk jo ankelen på glattisen før jul, så det ble ikke så enkelt hos dem, når ikke hun kan tråkke på foten enda, med gips opp til kneet. Min mann blir springende i mellom for å avlaste sin søster, måke snø to steder og ordne opp. Ikke greit !

I dag har jeg tatt noen bilder fra hjemmet også. Fotoapparatet en Nikon 5300 følger meg igjennom dagen, og jeg finner en grunn til å ta bilder hele tiden. Fortsatt GOD JUL folkens !

 

Stua, satte fram det tradisjonelle fruktfatet 

Godt med frukt

Tacofredag

#romjul  #avslapning  #taco  #lys  #stemning  #trivsel  #familie  #julehus

2 kommentarer
    1. Her slapper vi også av i dag…og etter to dager med ribbemiddag blir det fisk i dag :)…taco er jo alltid godt…
      Koselige bilder over her…ha en fin kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg