30.11.14. Foto på tampen av dagen, litt fra en tidligere tur ut i naturen (3 bilder)

Nå er det snart en ny arbeidsuke og jeg gleder meg. I kveld har jeg redigert en del bilder jeg har lagret på PC`n og har i den forbindelse funnet fram tre bilder tatt tidligere i høst. Med teater- og korliv blir det få turer ut med kameraet i det siste. Etter at vi skiftet fra sommer – til vintertid er det jo mørkt med en gang etter jobb på ettermiddagene. men det kommer tider etter dette. Jeg trives jo med alle aktiviteter jeg driver med, så det er jo hærlig å være til.

Her tre høstbilder på rappen:

 

 

Tvårråsjøen i Levanger med dis over vannet, enda ikke islagt her:

 

Rimlandskap fra myrene ved Torsbustaden i Levanger, Nord-Trøndelag:

 

#foto  #photo  #fotografi   #photography  #natur  #nature  #Norge  #Norway  #flott  #beautyful

6 kommentarer

Siste innlegg