22.09.14. Denne “skuespillerdama” har tatt i alle fall to års permisjon, he-he !

Ja, så var gruveteaterstykket “Eplene i messehagen” i Malm over for denne gang. En fantastisk eventyrlig opplevelse jeg har fått deltatt på. Takk for samholdet og teamarbeidet mot et mirakel, for å bruke journalisten i Adresseavisa`s ord om forestillingen. To år til neste gang. Må selvsagt vurdere om lyst og vilje er tilstede da. Utrolig lei av veistrekning innover etterhvert da, men det er vel overkommelig igjen om to år.

Jeg konstaterer at det er bare noen dager igjen til neste sangtekst skal være pugget inn til neste prosjekt som Verdal Teaterlag øver inn fram mot premiere 4. juledag. Så bør jeg prøve å få opp kondisjonen med Anett Hjelkem på torsdag. Det er såååååå artig å få være med i teaterforestillinger !!!

 

 

Nedenfor har fruen funnet “looken” til juletilstelningen på 60-tallet som foregår i teaterstykket

 

#amatørskuespiller  #teater  #musikal  #kor  #gruvespill  #Epleneimessehagen  #glimtiøyet

6 kommentarer
    1. Victoria Wisløff: Jo takk dagen har vært fin og interessant! Det siste skriver jeg pga.møtet jeg deltok på i kveld, som framgår av bloggen min.

    2. Mariabb92: Jo, da 😉 Fullt ut overkommelig ja. Veien er vel 7 mil en vei, så det blir 14 mil nesten hver dag. Men har drevet samkjøring fra Steinkjer med fire andre som er med, da slipper jeg unna med bortimot 8 mil, om det ikke er min tur til å kjøre da, he-he 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg