17.08.14. I`m in love <3 !

Ja, jeg er forelsket ! Denne gangen er det en noe rød sjarmør på fire hjul, he-he !  For en spreking, snerten bil til snerten dame, det er klart. Etter som flere har spurt meg om hvordan bilen min ser ut, så får alle se her. Kul ja ?

Min mann og jeg tok flyet til Gardermoen og flytoget til Oslo i går for å hente hjem vindunderet. Vi møtte damen som eide den på Jernbanetorget. Etter å ha sett nøye over alt på bilen også under panser, så tok min mann og jeg en prøvetur utover til Alnabru, før vi bestemte oss. Jeg skriver oss, for jeg var jo allerede forelsket. Undertegnede skulle jo garantert ha den bilen, så klart, he-he !  Kjøreegenskaper var også i orden, bilen var behandlet fint og servicer fulgt. Da var det ett å gjøre, jo å skrive under kjøpekontrakten, så var handelen i boks 🙂 Nå er jeg lykkelig nyforelsket <3 😉 😉 😉

 

Sjarmør :

 

Fra siden, allerede skitten etter turen i går fra Oslo + en tur til Malm og Follafoss i dag :

 

Sjekk dekk og felger. På tide jeg innfinner meg på Levangerkroa og menger meg med “rånerne” der, he-he :

 

Stilig fra alle vinkler :

 

Fiiiiiiin !  :

#bil  #car  #nybil  #BMW  #sprek  #lakk  #rød  #dekk #felg  #hestekrefter  ##kul  #kjøre  #snerten  #vakker

 

6 kommentarer
    1. Ha en herlig søndag kjære deg! Lad opp før mandagen. 🙂
      Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

    2. Gratulerer så mye!!! 🙂 Rååstilig !!! 🙂 Nå blir det rånekjøring ja, unge dame!;) Kos deg med bilen. Klæm.♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg