06.08.14. Akutt lyst på vaffel, Mmmmnam !

Akutt lyst på vaffel en kveldsstund. Skulle jeg ha nektet meg det om jeg har noen kilo over gjennomsnittet. NEI ! Kaffe og vaffel blir aldri feil !!!  Hjemme alene da min mann jobber seint. Det blir nok vaffel igjen til han kommer hjem også, har stekt en haug. Bedt min sønn via SMS + selskapet hans i underetasjen på vaffel også, men har ikke kunnet opprettet kontakt, i alle fall ikke fått noe svar. Spiser  nå vaffel og drikker kaffe og ser på “Kakekrigen i reprise på TV FEM 🙂 Det passer bra, en god kombinasjon. Jeg er over gjennomsnittet glad i å lage mat og bake, så jeg koser meg i eget selskap her i sofakroken, med et av mine favorittprogram 🙂

 

#mat  #vaffel  #kaffe  #kos  #kveldsstund  #alenehjemmetiderikkeoppskrytt

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg