17.07.14. Fotografi, mappen med “Jeg ser – fotoer” / fantasi

Her vil jeg vise flere bilder jeg har tatt i det siste, hvor jeg ser andre figurer / ting / dyr / personer, enn kanskje de fleste ser når de er ute og går. Jeg bruker å si til mannen min, “Kan du se trollet” eller “Kan du se damen” ? Når jeg forteller hvordan / hvor han kan se det, så ser han også dette og blir like overrasket hver gang, og så drar han på smilebåndet og rister på hodet av meg. Det er magisk å gå i naturen når en ser tusser og troll overalt, he-he. Fotoapparatet er selvsagt med. Jeg har faktisk tatt bilde av noe av det som dukker opp i naturen, eller skal en si i hodet mitt. Spennende på tur ! 

 

-DAMEN I FOSSEN – (Fossebildene er tatt i fossen ned til Geiranger)

 

Her ser du hvor :

 

– PUDDEL I FOSSEN –

 

Her ser du hvor :

 

-GLAD MANN PÅ TUR MED HUND – (Bilder på isen er tatt i Leksdalsvatnet, Verdal kommune i Nord-Trøndelag)

 

Her ser du hvor :

 


 

– HÅNDEN, TA TAK I MEG DA –


 

Her er hånden :


 

-FULINGEN –  (Bildet er tatt i Geiranger)

 

Her ser du hvor :

 

– MAN IN THE ICEMIRROR –

Her ser du hvor :


 

– TROLLET –       (Bildet er tatt i Geiranger)


 

Her ser du hvor :

– HODESKALLEGROTTA –   (Bildet er tatt i Tännforsen i Sverige)


 

Her ser du hvor (Bildet er forstørret noe)

 

#fotografi  #photography  #foto  #photo  #fantasi  #fantasy  #natur  #nature  #Norge  #Norway  #Geiranger  #Leksdalsvatnet  #dutrordetikkeførduserdet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg