13.07.14. Musikk / festival, jeg rister på hodet av sønnens musikksmak, ikke normalt for en i den alderen, he-he!

Nokså tidlig i dag dro fire 18 – 19 -åringer med sin “påspleisede” gamle campingvogn fra Levanger i Nord – Trøndelag og til “Dansbandsvackan” i Malung, Sverige, med blant andre Lasse Stefans + 60 andre danseband. Jeg har heller ikke observert at min 18-årige sønn har danset noe særlig heller før. Dro faktisk i nyinnkjøpt tresko av alle ting, he-he ! Så var det gjengs med Moods of Norway-klær på, kunne jeg se. Jeg fikk nettopp vite via mobil at de er kommet frem og har rigget fortelt, men de måtte til med gaffateiping på noen stendere. Ellers fikk jeg vite at campingvogna som er selvmalt og kosmetisk forskjønnet, vekker oppsikt i nabolandet. Ikke bare pga. høy Lasse Stefanzmusikk, men på grunn av utseende. På den ene siden av campingvognen står det Dansebandväckan Malung 2014, og så er det diverse tegninger. Det er mange langs veiene som drar frem fotoapparater for å forevige. Jeg fikk tilsendt noen snapchatter som viste eldre damer, som stod og tok bilde av dem. Ja, de utmerker seg, mest synes mamma`n på grunn av alder og musikksmak. 18 – åringens mamma, les undertegnede har jo en mye mer ungdommelig musikksmak. Mens jeg lytter til listepop, VG-lista, Rihanna, Shakira, Gabrielle, Carpe Diem, Erik og Kriss, Avicii, Miley Cyrus m.fl. Hva er galt med det da? Så lytter min sønn på 18 år til Lasse Stefanz, Anne Nørdsti og i den gata type musikk. Jeg kjenner faktisk ikke flere i den shangeren å ramse opp. Må jo innrømme at det er litt tøft at gutta velger en litt annen stil da. Ja, vi får håpe at de får “en trävlig väcka i grannlandet”, og at hjemturen også går bra. For som gutta sa: “Lasse Stefanz begynner å dra på årene, og skulle vi få oppleve han burde det skje nå”, he-he !

 

Slik så ungdommer og farkost ut ved start til Sverige i morges :


 

Malung Sverige neste :

 

 

Da bar det avsted på meget “Harrytur” :

2 kommentarer
    1. Hehe! For ett gjeng dæm e der gutan! Håpe dæm får det artig! 🙂 A tante syns det e topp. 🙂 Ung berre ein gang i livet. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg