13.07.14. Fotografi / Fasinert av værfenomener, utsikten fra hjemmet

Jeg vil vise et par tre bilder tatt i forgårs og i natt fra terassen min, som viser forskjellige værskifter. Her i Nord – Trøndelag opplever vi nå over flere dager temperaturer opp mot 30 ¤C ute, det er varmt og solen skinner. Denne landsdelen har faktisk det varmeste været i landet for tiden. Vi liker å omtale været som god gammeldags vær, når godværet avløses av torden og ettermiddagsbyger. Jeg har opplevd tordenvær i de to siste dagene etter at jeg kom hjem fra tur, men ikke regn. Det ble kraftig tordenvær etter at det første av bildene jeg vil vise ble tatt. Ellers satt jeg oppe en god stund på lørdagskvelden, så litt film og leste litt på internett. Det siste bildet viser hvordan det så ut i natt. Synes været blir mer og mer eksotisk, skiftende, nå blåser det noe. 

 

 

Dramatisk :

Flotte fargesjatteringer i himmelen :

 

Tror denne lyserøde flekken som viser seg har noe med soloppgang å gjøre, noen som vet?

 

#fotografi  #photography  #foto  #photo  #vær  #weather  #natur  #nature  #Norge  #Norway  #farger  #vakkert
  

8 kommentarer

Siste innlegg