04.07.14. Mote / klær – Sommerferie og nye sko

Jeg kjøpte meg nye sko forleden. Disse har nok vært med en sesong før også. De er ikke av de mest lekre å se til heller på skofronten. Men det jeg vil nevne er at ved førstegangs bruk i dag, må jeg si jeg er megafornøyd. Såååååå supergode og lette å gå i 🙂 Så skoene får et stort smilefjes av meg. Disse blir gode å ha med på tur senere i sommer. 

Dagen i dag har gått med til rydding og pusling, nye rene sengeklær må en jo ha ofte også, så dagen har gått med. Det var jo noe ting og tang som har blitt satt bort fra kjøkkenryddinga og oppussingsprosjektet også, som måtte tas rede på. Men i morgen skal sommerferien nytes. Jeg har en kropp som både er blek og dvask, etter lang tid med for lite sol og for mange gode måltider med godt drikke til. Å male er jo ikke verdens mest supergode  trim. Blir en del stillesitting / ståing. Det kjennes i bukselinningen at her må det mer bevegelse til. Det er utelukkende å satse på mindre gode saker, det er da ferie og da skal en kose seg ! Så det så !!!  🙂 Gleder meg til gåturer med fotoapparatet både på lengre tur og i nærområdet. Jeg tror morgendagen og dager etter denne blir supergode. Gleder meg over at det er sommer og jeg kommer til å…..carpe diem, altså !!! Det bør dere også !

 

 

#mote  #sko  #fottøy  #godeågåi  #såle  #lett  #gåtur  #fin  
 

 

4 kommentarer
    1. Syns sko’n va kjæmpetøff æ! 🙂 Viktigste e nu at dæm e go å gå i. Kos dåkk nu resten av ferien. 🙂 E dåkk vel undt. Klæm. 🙂
      P.s Æ har sendt dæ nånn Mms’a. Må ha litt galgenhumor ang. Kropp/vekt. ; )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg