03.07.14. Fotografi – En av de vakreste planter – Filtarve –

På tampen av dagen i dag har jeg tatt fram et foto fra floraens verden. Jeg har hatt bilder av denne planten før her, men den kan gjerne vises igjen. vakker og sart 🙂 Jeg liker denne planten meget godt og synes den er dekorativ der den står. Med sine lysegrå stengler / blader og nydelige lille blomsten i hvitt og gult. 

Etter å ha hatt mamma og pappa på middag, og svigers til kaffe i ettermiddag. Så er det nå deilig å la tanker om ferie komme sigende. Yeeehhhh ! Jeg har da faktisk ferie  🙂 Skal kikke litt på Norgeskartet nå i kveill. Mye uoppdaget her i Norge også. Masse å rette fotolinsa i mot, gleder meg !

 

 

#fotografi  #photography  #foto  #photo  #blomst  #flower  #flora  #natur  #nature  #hage  #garden  #Norge  #Norway  #hvit  #grå  #vakker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg