02.07.14. Fotografi – bruden / Bryllupsdag, for 20 år siden så jeg slik ut, en flott dag på alle måter :)

Så fort tiden går ! For 20 år siden i 1994 stod jeg brud, for første og siste gang 🙂 Jeg hadde en sydame som nær bekjent i familien, og hun var det som sydde kjolen. Jeg tegnet og laget noen skisser til kjole. Så var det jeg som dro ut for å finne stoff til kjolen. Jeg ville ha en eggskallsfarget kjole. Å stå hvit brud med langt slep føltes dumt ut etter noen års samboerskap, og med en sønn fra før ekteskapet. Sydamen ga meg tips til hvilken silke som var flott og som var god å sy på. Ellers kom jeg over noe blondestoff i rosa / lys blå / lys gul pastellfarger, og falt pladask for det. Jeg spurte sydamen om ikke hun kunne ha dette i tillegg på det andre stoffet på noen steder. Jeg fikk det som jeg ville og det ble ikke så verst, og så det viktigste av alt, ingen hadde maken kjole, hverken før eller senere 🙂

 

 

Bruden :    (fotograf Hattrem fra Levanger har tatt bildene ved HINT, høyskolen):

#fotografi  #foto  #brud  #bryllup #sol  #kjole  #vakker 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg