13.06.14. Fotografi / Portrett – SANNA – , flotteste tantejenten min er modell

I dag vil jeg vise bilder jeg selv har tatt av min 12 – årige tantejente, Sanna. Jeg har ikke tatt så mange portrettbilder før, men disse ble jeg fornøyd med. Så har jeg verdens vakreste tantejente også, eller skal jeg si verdens vakreste unge dame 🙂

Jeg tar gjerne på meg flere oppdrag med fotografering om det skulle være av interesse, dette var gøy !

 

Sanna :

 


 


 


 


 


 


 


 

#fotografi  #photography  #foto  #photo  #portrett  #portrait  #fotomodell  #photomodel  #sorthvitt  #vakker  #beautyful  #Norge  #Norway  #jente  #girl

 

2 kommentarer
    1. Tone M.: Ja, lik mor og sin tante naturligvis, he-he ! Området / naturen er ved jægtvolden fjordhotell 🙂 God helg til deg også, klæm !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg