04.04.14. Fotografi, rognen blomstrer og livet er herlig !

En travel dag på jobb, nå en dusj og en kaffesup, så drar jeg til Magneten kjøpesenter for å finne noen gaver. Nå på lørdag skal vi feire mamma`og pappa`n min som har vært gift i 50 år. Feiringen finner sted lørdag førstkommende den 07.06. på Jægtvolden fjordhotell (det var den 06.06. for 50 år siden de giftet seg). Men akkurat den 07.06. har min eldste sønn + min svoger bursdager. Så det blir mange som skal feires i samme selskap. Det vi skal gi til gullbrudeparet er nok bestemt og innkjøpt, men nå altså for å finne ytterligere gaver. Det blir skikkelig artig at vi treffes alle vi tre døtrene deres med alle barnebarn, både smått og stort. Må vel huske å lade batterier i speilreflekskameraet, slik at vi får foreviget stunden. Det er ikke så ofte vi treffes alle. Det har ikke skjedd på flere år, da vi bor noe spredt, dessuten svinger alderen på barnebarn fra 29 år og ned til 5 år . Den siste gangen vi traff hverandre og tok bilde av alle var i en barnedåp til ett av barna til søsteren. Men etter den tid har det jo blitt født en til som ikke er blitt med på bilder. 

Dessuten bør jeg dra dit og forsterke noen bilder som har falt ned fra utstillingsveggen som Innherred fotoklubb har der. Så har flere ærender på kjøpesenteret.

I dag har jeg valgt å legge ut et bilde av rognen som er i blomstring her i Trøndelag for tiden. Dette er en fin tid på året, og også frodig, når en tenker på planter og blomstring.

 

Rogn: 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg