03.06.14. Fotografier – Sommernatt ved fjorden – og nok en nydelig dag i Trøndelag :)

I dag har jeg hentet fram to vakre bilder tatt rundt klokken 23.00 ut i Råkvågen i Sør-Trøndelag for noen få år siden. Der er det nydelig norsk sjønatur. Det anbefales en tur dit, spesielt en sommernatt.

I dag har jeg hatt kontordag på vakre Staup. Voksenopplæring / norskopplæringa ligger her, og her bruker jeg å spise lunsj med lærerne. I dag ble det selvsagt utendørs lunsj. Her er kontoret ikke så varmt og det har mye bedre inneluft. Direkte deilig å sitte her i motsetning til kontoret på Leira Mottak. Nå er det meget fin blomstring på Staup. Så det er også verdt å ta en tur hit. Gjerne med fotoapparat !

Etter jobb ble det nok en rolig dag med litt soling. I dag er tommelen mer hoven og smertefull enn noen gang. Så jeg tvinges til å være rolig. Trodde ærlig talt at et avrevet leddbånd i januar med operasjon, ikke skulle ta så lang tid å lege. Jeg kjenner jeg blir utålmodig.

 

 

Råkvågen

 

 

#fotografi  #photography  #foto  #photo  #natur  #nature  #Norge  #Norway  #fjord  #vakker  #sommer  #kyst  #coast  #Trøndelag  #båt  #boat  #sjøliv  #solnedgang

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg