02.06.14. Nå blomstrer syrinen i hagen vår, fotografi + yeeehhhh solen skinner

Her i Trøndelag har vi nå i dag hatt et aldeles nydelig vær, såååå fint og det er gledelig! På kontoret på jobb i dag var det nesten ikke levelig. Til tross for at jeg har en bordvifte i gang + vinduer oppe er det helt usunn stillestående varm luft der.  I dag har jeg hatt vondt i tommelpartiet på høyre hånd. Den er hoven. Jeg ble operert i slutten av januar fordi jeg fikk avrevet et leddbånd ved et fall. Fysioterapeuten ga meg instruks om noen øvelser jeg kunne utføre, så sa hun at jeg ikke måtte belaste mer enn inntil smertegrensen. Med maling av kjøkken i det siste har jeg nok fått overbelastet tommelgrepet. Det er nok grunnen. Så i dag hadde jeg malingsstopp for å se om det går over. Håper det, fordi det ikke er godt. Med malingsstopp ble det en solestund for første gang i år. Jeg la meg ut i bikini i solstolen, og borte var jeg. Sovnet der en kort stund. Jeg bruker normalt ikke å sove middagsdupp, men i dag gjorde jeg det altså. Mannen min mente at jeg skremte bort både mennesker og dyr med snorkingen min. hjelp, håper at ikke naboer gikk forbi da, he-he. Ja, ja, godt var det i alle fall. 

Har da vært ute i hagen og sett over om det er noe på gang med trær, blomster og busker. Syrintreet blomstrer og de knoppene som har vært på det er nettopp sprunget ut. Måtte hente meg en bukett som jeg har plassert ut på hagebordet. Det er så sterk lukt av syrinen så den passer best i bukett ute. Det lukter godt da. Så er den jo så fin for tiden. 

 

Bilder av buketten :

 

 

 


 

#fotografi  #photography  #foto  #photo  #blomst  #flower  #syrin  #hage  #garden  #natur  #nature  #flora  #Norway  #nydelig  #fin

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg