31.05.14. Fotografi – BLOMST -, ja nok en blomst :)

I dag fant jeg frem et bilde fra tidligere i vår av en hvitveis. Den har jeg dreid litt på i photoshop. Jeg synes den ble spennende slik. 

Dagen i dag har vært stille og rolig hjemme. Ikke gjort noe spesielt. Det går faktisk å ha slike dager også. Nydelig inn i mellom 🙂 Nå lyttes det til Åge på TV-skjermen, skikkelig bra konsert fra Trondheim. Enn å blogge om ingenting, det kan jeg gjøre ganske lenge. Ingen ting betyr det samme som hullet i smultringen f.eks. Jeg synes ingen ting er et nyttig tema og ta opp på linje med det som kommer etter amen. Nei, fra spøk til alvor, nå slutter jeg fordi jeg har ingen ting å skrive om, he-he !

 

 

#fotografi  #foto  #photography  #photo  #blomst  #flower  #hvitveis  #flora  #natur  #nature  #Norway  #fin 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg