29.05.14. Frokost – stekt egg med ny vri :)

Jeg fant dette tipset i en annen blogg og ville prøve. Så til frokost i dag ble det stekt “paprikaegg”. Både artig og delikat å få servert egg på denne måten. Synes at jeg ikke kunne ha fått bedre start på denne nydelige sommerdagen i Trøndelag. Her skinner solen og det varmer en vinterfalmet trønderkropp. Kroppen er hvit, men den blir nok hvitere nå når jeg skal finne frem malerkosten og ta noen hvite strøk på kjøkkenvinduenes karmer. En må stå på nå fremover for å bli ferdig. 

Et lite avbrekk blir det nok i ettermiddag med grilling og litt senere på kaffe hos min niese og samboer. Jeg tror dette blir en toppers dag, ingen tvil om det 🙂

 

 

“Paprikaegg” blir til :

 

Smakte godt på brødskiven :

 

#mat  #tips  #servering  #egg  #steke  #paprika  #gladmat  #delikat  #godt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg