29.03.14.Interiør, en liten krok i stua + litt meg og mitt

Nå har jeg ei god stund sittet i sofakroken og slappet av, glad og sliten etter ei toppers helg, så langt med venninner i Trondheim. Vi har shoppet, spist god mat, hatt mye godt drikke, så har vi vært ute og tatt pulsen på utelivet. Så ikke minst har vi småprata og råflira mye. Da jeg ikke hadde tatt vannfast mascara på meg, måtte jeg sminke meg på nytt hele tre ganger, da lattertårer gjorde kål på nylagt sminke, he-he!  Vi har det sååååå artig sammen 🙂

Jeg tenkte litt på hvilket bilde jeg skulle hente fram i dag, og kom til et stemningsbilde i en stuekrok i mitt hjem.  Her har jeg satt en nydelig lykt som jeg fikk i julegave av mine foreldre for noen få år siden. Så har jeg en kurv jeg kjøpte på en interiørbutikk for 1 – 2 år siden. I kurven har jeg lat noen gamle blader,(ukeblad + allers fra 50-tallet), gamle noter (på en marsj jeg selv har spilt  trompet på i musikkorpset, marsjen heter den “Den norske løve”og var fast med på 17-mai-reportuaret), så har jeg en gammel husmorskolebok i søm / design – sying av klær, og alt kjøpt i bruktbutikker eller på loppemarked. I tillegg har jeg et grovt nøste der med store trestrikkepinner i. 

Artig å sette sammen gammelt og nytt, så få en dekotrativ stemningskrok. Her er kroken dokumentert:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg