27.03.14. Fotografi – ROSA DRØM – / Hvordan var dagen ?

Meget travel denne uka jeg, nesten ikke tid til å følge opp denne bloggen som jeg startet opp for 1 uke siden. Jeg har ikke vært hjemme en hel kveld etter jobb siden mandagen nå. Det blir heller ikke rolig i morgen ettermiddag / kveld etter jobb, for da blir det tur til Trondheim. I morgen drar jeg på “jentetur” med venninner til Trondheim. Tar toget og skal kose oss med shopping, uteliv og fliring. Bor på hotell til lørdagen. Det vil si at i morgen blir nok bloggen forsømt i alle fall. Blir vel ikke jeg logger meg inn igjen før lørdag kveld antageligvis. Ja, ja, slik er det noen ganger, særlig når en har mange interesser og har lett for å si ja, om en blir spurt om å stille opp. Men bedre og være et “ja-menneske” enn det moptsatte. 

I anledning “jentetur” blir det et foto i dag, som igjen er rosa. Dette bildet ble tatt for ca. 3 år siden. Jeg har et slikt blomsterkrukke-oppheng hengende under kjøkkenvinduet ut mot terassen på den ene siden av huset. Jeg fylller den gjerne med tre likedanne blomster, og dette året ble det rosa margeritter. Faktisk så er denne typen kalt; “Daisy Crazy”, en norskprodusert, rasktvoksende margeritt i mange farger. Blomstrer hele sommeren, helt til frosten kommer. Det er en ideell plante til urner / krukker på terassen. Krever god jord, jevn fuktighet og regelmessig med næring. Dette står det å lese i en blogg en gartner har startet, som jeg fant via google. Det blir mange crazy Daisier på tur i helga tror jeg, juuuuhuuuu !

 

2 kommentarer
    1. Victoria Wisløff: Takk for det! Din er også super! Jeg kjenner på at jeg får alt for liten tid til å holde på me, men….ingenting å gjøre med det. Blir bedre til uka 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg